Huisregels

Om u een zo optimaal mogelijke zorg te kunnen bieden hanteren wij de volgende huisregels

  • Wanneer u een afspraak heeft, hoeft u zich niet te melden bij de receptie, u kunt plaatsnemen in de wachtruimte.
  • Wanneer u 10 minuten na aanvang van de begintijd van uw behandeling nog niet door uw therapeut bent gehaald, meldt u zich dan s.v.p. even bij de balie of klop op een behandelkamer.
  • Wilt u bij uw eerste behandeling uw identiteitsbewijs en zorgverzekeringpas meenemen.
  • Mochten uw gegevens tussentijds veranderen, wilt u dit dan doorgeven.
  • Gaarne uw eigen handdoek meenemen.
  • Het aantal behandelingen én het tarief dat door uw verzekering wordt vergoed verschilt per verzekeraar. Zorg ervoor dat u op de hoogte bent van uw polisvoorwaarde en houdt rekening met uw maximale vergoeding. Indien u geen aanvullende verzekering heeft zullen de rekeningen voor eigen kosten zijn. Voor verdere informatie kunt u bij uw therapeut terecht.
  • Indien behandelingen niet via de zorgverzekeraar lopen kunt u voor actuele tarieven terecht op de website en/of de tarievenlijst in de wachtkamer.
  • Bij verhindering dient u uw afspraak minimaal 24 uur van te voren af te zeggen anders wordt 75% van het gehanteerde tarief  bij ú in rekening gebracht.
  • Voor afspraken op maandag dienen voor 09.00 uur afgezegd te worden, na dit tijdstip zal er 75% van het gehanteerde tarief  bij ú in rekening gebracht.
  • Roken is niet toegestaan in het gehele gebouw.
  • Dieren zijn niet toegestaan in het gehele gebouw. Uitzondering hierop is een blindengeleidehond of hulphond.
  • Het is niet toegestaan om etenswaren te nuttigen in één van de behandelkamers.
  • S.v.p. de lectuur en het speelgoed na gebruik terugleggen.
  • Het personeel behoudt zich het recht voor om personen, die aanstootgevend gedrag ventileren, te verwijderen uit het gebouw.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van uw persoonlijke eigendommen. Laat geen waardevolle spullen achter in de wachtkamer of kleedkamers.
  • In ons centrum hechten wij veel waarde aan uw privacy. Belangrijk hierin is dat uw persoonsgegevens en behandeldossier zich in een beveiligd computerbestand bevinden en dus niet toegankelijk zijn voor derden.
  • Eventuele schriftelijke bijlagen behorend bij uw dossier worden in een afgesloten kast bewaard. Wij stellen prijs op uw privacy en trachten er zo zorgvuldig mogelijk mee om te gaan.
  •  Voor vragen en/of opmerkingen kunt u zich wenden tot de fysiotherapeuten.

Heeft u nog vragen over onze huisregels?

Neem contact op bij vragen of opmerkingen of vul het formulier in.